Advertisement

طالبان افغانستان / ۲۶ عضو طالبان در هلمند افغانستان کشته شدند - ایرنا : سایت اسپوتنیک افغانستان آخرین و تازه‌ترین اخبار، گزارش ها، تحلیل ها و مقالات درباره افغانستان و جهان در حوزه سیاست، اقتصاد، جامعه و غیره و همچنین ویدیو.

طالبان افغانستان / ۲۶ عضو طالبان در هلمند افغانستان کشته شدند - ایرنا : سایت اسپوتنیک افغانستان آخرین و تازه‌ترین اخبار، گزارش ها، تحلیل ها و مقالات درباره افغانستان و جهان در حوزه سیاست، اقتصاد، جامعه و غیره و همچنین ویدیو.. اس وقت تک افغانستان کے شمال مشرق میں واقع مزارِ شریف پر شمالی اتحاد کا کنٹرول تھا اور قبائلی جنگجوؤں کا یہ اتحاد طالبان کی شدید مخالفت کرتا تھا۔ به گزارش واتانکا، موسوی با رد هرگونه انتقادی درباره روابط ایران با آن. گفت‌وگوها با طالبان با اطلاع دولت افغانستان بوده است,تجربه تلخ وكلای افغانستان از دوره طالبان و حقوق شهروندان,تحت فشار قرار دادن طالبان در افغانستان مانند. صلح افغانستان ، آیا مذهب حنفی مشکل اصلی مذاکره صلح با طالبان است؟ طالبان روز گذشته پس از دو دهه به هدف تصرف قدرت به شهر کابل پایتخت افغانستان داخل.

طالبان روز گذشته پس از دو دهه به هدف تصرف قدرت به شهر کابل پایتخت افغانستان داخل. بیانیه‌ طالبان خطاب به ملت افغانستان و همسایگان. به گزارش شفقناافغانستان، ویدیویی به نشر رسیده است که جنگجویان گروه طالبان وارد. طالبان ۵ ولایت دیگر افغانستان را تصرف کرد. متاسفانه طالبان یک حقیقت تلخ وانکارناپزیراند که درآینده افغانستان به شکلی ازاشکال سهم خواهند داشت داشتن قانون اساسی، طالبان را مانند مجاهدین میانه روخواهد ساخت.

طالبان تحذر اميركا من انتهاك اتفاق الدوحة | Al-Etejah TV
طالبان تحذر اميركا من انتهاك اتفاق الدوحة | Al-Etejah TV from m.aletejahtv.iq
افغانستان و پیشروی طالبان، موضوع بحث اشرف غنی و اردوغان. طالبان تعتقل قائدا عسكريا يقود القتال ضدها. حركة طالبان في أفغانستان تقول إنها أسرت كلبا تمتلكه القوات الأمريكية المتمركزة في بخش اول: فیلم/ نظامیان افغانستان به ایران پناه آوردند. غلبه طالبان بر نیروهای امنیتی افغانستان این در شرایطی است که نیروهای دولتی تا حدودی از او حاضر نشد در مورد مذاکرات احتمالی میان طالبان و دولت افغانستان اظهارنظر کند. طالبان این تجهیزات را که شامل خودروهای زرهی ضد مین، پهپاد و نفربر است در فرودگاه قندوز ضبط کردند. طالبان روز گذشته پس از دو دهه به هدف تصرف قدرت به شهر کابل پایتخت افغانستان داخل. سایت اسپوتنیک افغانستان آخرین و تازه‌ترین اخبار، گزارش ها، تحلیل ها و مقالات درباره افغانستان و جهان در حوزه سیاست، اقتصاد، جامعه و غیره و همچنین ویدیو.

اس وقت تک افغانستان کے شمال مشرق میں واقع مزارِ شریف پر شمالی اتحاد کا کنٹرول تھا اور قبائلی جنگجوؤں کا یہ اتحاد طالبان کی شدید مخالفت کرتا تھا۔

اعتبر مسؤول رفيع في الخارجية الروسية اليوم الجمعة أن سيطرة حركة طالبان على قندهار ثاني أكبر مدن أفغانستان لا تعني. چهره ‎های سرشناس جهان که قربانی کرونا دیدار مقامات آمریکایی با طالبان برای توقف جنگ در افغانستان/ برگزاری رزمایش هوایی میان. آخرین تحولات افغانستان؛طالبان وارد کاخ ریاست جمهوری افغانستان شد. امریکہ نہیں۔۔طالبان سپر پاور ہیں،اور افغانستان کا 75فیصد کنٹرول طالبان کے پاس ہے، سمیع الحق کا تہلقہ خیز انکشاف، ویڈیو دیکھئے. از دیدگاه ایران، طالبانِ افغانستان متفاوت با طالبانِ پاکستان و نیرویی مخالف حضور نیروهایی خارجی است. طالبان در اولین پیام خود از این تلویزیون خطاب به مردم افغانستان اعلام کرده است که طالبان پیشتر در بیانیه‌ای اعلام کرد با توجه به فرار رئیس‌جمهور و مقامات افغانستان و. اس وقت تک افغانستان کے شمال مشرق میں واقع مزارِ شریف پر شمالی اتحاد کا کنٹرول تھا اور قبائلی جنگجوؤں کا یہ اتحاد طالبان کی شدید مخالفت کرتا تھا۔ رئیس‌جمهور افغانستان در پی محاصره کابل توسط طالبان از افغانستان فرار کرد و همچنین سخنگوی طالبان نیز با انتشار بیانیه‌ای از ورود اعضای این گروه به شهر کابل. جنجگویان طالبان وارد ارگ ریاست جمهوری افغانستان شدند. افغانستان و پیشروی طالبان، موضوع بحث اشرف غنی و اردوغان. طالبان این تجهیزات را که شامل خودروهای زرهی ضد مین، پهپاد و نفربر است در فرودگاه قندوز ضبط کردند. به گزارش واتانکا، موسوی با رد هرگونه انتقادی درباره روابط ایران با آن. بیانیه‌ طالبان خطاب به ملت افغانستان و همسایگان.

سایت اسپوتنیک افغانستان آخرین و تازه‌ترین اخبار، گزارش ها، تحلیل ها و مقالات درباره افغانستان و جهان در حوزه سیاست، اقتصاد، جامعه و غیره و همچنین ویدیو. طالبان روز گذشته پس از دو دهه به هدف تصرف قدرت به شهر کابل پایتخت افغانستان داخل. پترائوس گفت که پیشرفت‌های طالبان نشان داد که تصمیم برای خروج نیروهای آمریکایی از افغانستان یک. گفت‌وگوها با طالبان با اطلاع دولت افغانستان بوده است,تجربه تلخ وكلای افغانستان از دوره طالبان و حقوق شهروندان,تحت فشار قرار دادن طالبان در افغانستان مانند. حركة طالبان في أفغانستان تقول إنها أسرت كلبا تمتلكه القوات الأمريكية المتمركزة في بخش اول:

طالبان چه آینده‌ای برای افغانستان در سر دارد؟ | ایران ...
طالبان چه آینده‌ای برای افغانستان در سر دارد؟ | ایران ... from iranintl.com
سایت اسپوتنیک افغانستان آخرین و تازه‌ترین اخبار، گزارش ها، تحلیل ها و مقالات درباره افغانستان و جهان در حوزه سیاست، اقتصاد، جامعه و غیره و همچنین ویدیو. متاسفانه طالبان یک حقیقت تلخ وانکارناپزیراند که درآینده افغانستان به شکلی ازاشکال سهم خواهند داشت داشتن قانون اساسی، طالبان را مانند مجاهدین میانه روخواهد ساخت. پیشروی بیشتر طالبان در افغانستان. چهره ‎های سرشناس جهان که قربانی کرونا دیدار مقامات آمریکایی با طالبان برای توقف جنگ در افغانستان/ برگزاری رزمایش هوایی میان. محمد نعیم اعلام کرده که طالبان محمد اشرف غنی، رئیس جمهور پیشین افغانستان پس از خروج از این کشور گفت که برای مانع. ترس آمریکا از اسناد موجود در سفارتش در کابل/ واشنگتن خواستار امحا مدارک موجود شد. گفت‌وگوها با طالبان با اطلاع دولت افغانستان بوده است,تجربه تلخ وكلای افغانستان از دوره طالبان و حقوق شهروندان,تحت فشار قرار دادن طالبان در افغانستان مانند. یک کارشناس مسائل منطقه و افغانستان با اشاره به تحولات در افغانستان با بیان این که برخی عقلا می‌گویند ایران باید در برابر پیشروی طالبان در افغانستان و نیز به سمت مرزهای.

غلبه طالبان بر نیروهای امنیتی افغانستان این در شرایطی است که نیروهای دولتی تا حدودی از او حاضر نشد در مورد مذاکرات احتمالی میان طالبان و دولت افغانستان اظهارنظر کند.

یک کارشناس مسائل منطقه و افغانستان با اشاره به تحولات در افغانستان با بیان این که برخی عقلا می‌گویند ایران باید در برابر پیشروی طالبان در افغانستان و نیز به سمت مرزهای. طالبان این تجهیزات را که شامل خودروهای زرهی ضد مین، پهپاد و نفربر است در فرودگاه قندوز ضبط کردند. فیلم/ نظامیان افغانستان به ایران پناه آوردند. امریکہ نہیں۔۔طالبان سپر پاور ہیں،اور افغانستان کا 75فیصد کنٹرول طالبان کے پاس ہے، سمیع الحق کا تہلقہ خیز انکشاف، ویڈیو دیکھئے. گفت‌وگوها با طالبان با اطلاع دولت افغانستان بوده است,تجربه تلخ وكلای افغانستان از دوره طالبان و حقوق شهروندان,تحت فشار قرار دادن طالبان در افغانستان مانند. طالبان تعتقل قائدا عسكريا يقود القتال ضدها. اشرف غنی دیگر تنها در پایتخت قدرت را به دست دارد و مهم ترین. گروه طالبان شام دیروز (۲۴ اسد) پس از ورود به شهر کابل، داخل ارگ ریاست جمهوری شدند. افغانستان در آستانه سقوط؛طالبان جنوب کابل را تصرف کرد حالا دیگر تنها کابل در دستان دولت افغانستان قرار دارد. افزایش تلفات کودکان در کشور؛ در شش ماه ۴۰۰ کودک جان باخته اند. طالبان ۵ ولایت دیگر افغانستان را تصرف کرد. به گزارش شفقناافغانستان، ویدیویی به نشر رسیده است که جنگجویان گروه طالبان وارد. طالبان روز گذشته پس از دو دهه به هدف تصرف قدرت به شهر کابل پایتخت افغانستان داخل.

نیروهای طالبان پس از آنکه در ۱۰ روز اخیر حملات خود را در مرکز ولایت‌های افغانستان تشدید کردند هم اکنون وارد برخی از نیروهای طالبان به ارگ ریاست جمهوری افغانستان وارد شده اند. متاسفانه طالبان یک حقیقت تلخ وانکارناپزیراند که درآینده افغانستان به شکلی ازاشکال سهم خواهند داشت داشتن قانون اساسی، طالبان را مانند مجاهدین میانه روخواهد ساخت. افغانستان و پیشروی طالبان، موضوع بحث اشرف غنی و اردوغان. حركة طالبان في أفغانستان تقول إنها أسرت كلبا تمتلكه القوات الأمريكية المتمركزة في بخش اول: گفت‌وگوها با طالبان با اطلاع دولت افغانستان بوده است,تجربه تلخ وكلای افغانستان از دوره طالبان و حقوق شهروندان,تحت فشار قرار دادن طالبان در افغانستان مانند.

پیام حملات اخیر طالبان در افغانستان- اخبار بین الملل تسنیم ...
پیام حملات اخیر طالبان در افغانستان- اخبار بین الملل تسنیم ... from newsmedia.tasnimnews.com
محمد نعیم اعلام کرده که طالبان محمد اشرف غنی، رئیس جمهور پیشین افغانستان پس از خروج از این کشور گفت که برای مانع. حركة طالبان في أفغانستان تقول إنها أسرت كلبا تمتلكه القوات الأمريكية المتمركزة في بخش اول: نیروهای طالبان، شهر زرنج، مرکز ولایت نیمروز در مرز ایران، را به تصرف درآوردند و با این پیشروی، اولین مرکز استان در افغانستان سقوط کرد. بیانیه‌ طالبان خطاب به ملت افغانستان و همسایگان. طالبان تعتقل قائدا عسكريا يقود القتال ضدها. گفت‌وگوها با طالبان با اطلاع دولت افغانستان بوده است,تجربه تلخ وكلای افغانستان از دوره طالبان و حقوق شهروندان,تحت فشار قرار دادن طالبان در افغانستان مانند. از دیدگاه ایران، طالبانِ افغانستان متفاوت با طالبانِ پاکستان و نیرویی مخالف حضور نیروهایی خارجی است. طالبان روز گذشته پس از دو دهه به هدف تصرف قدرت به شهر کابل پایتخت افغانستان داخل.

طالبان این تجهیزات را که شامل خودروهای زرهی ضد مین، پهپاد و نفربر است در فرودگاه قندوز ضبط کردند.

افغانستان در آستانه سقوط؛طالبان جنوب کابل را تصرف کرد حالا دیگر تنها کابل در دستان دولت افغانستان قرار دارد. افغانستان میں طالبان کی پیش قدمی کا سلسلہ تیزی سے جاری ہے اور اب طالبان نے ملک سہیل شاہین کا کہنا تھا کہ اسلامی امارات افغانستان کے دروازے کرپٹ کابل انتظامیہ کے. محمد نعیم اعلام کرده که طالبان محمد اشرف غنی، رئیس جمهور پیشین افغانستان پس از خروج از این کشور گفت که برای مانع. اعتبر مسؤول رفيع في الخارجية الروسية اليوم الجمعة أن سيطرة حركة طالبان على قندهار ثاني أكبر مدن أفغانستان لا تعني. سایت اسپوتنیک افغانستان آخرین و تازه‌ترین اخبار، گزارش ها، تحلیل ها و مقالات درباره افغانستان و جهان در حوزه سیاست، اقتصاد، جامعه و غیره و همچنین ویدیو. طالبان تعتقل قائدا عسكريا يقود القتال ضدها. بیانیه‌ طالبان خطاب به ملت افغانستان و همسایگان. پترائوس گفت که پیشرفت‌های طالبان نشان داد که تصمیم برای خروج نیروهای آمریکایی از افغانستان یک. گفت‌وگوها با طالبان با اطلاع دولت افغانستان بوده است,تجربه تلخ وكلای افغانستان از دوره طالبان و حقوق شهروندان,تحت فشار قرار دادن طالبان در افغانستان مانند. طالبان ۵ ولایت دیگر افغانستان را تصرف کرد. سخنگوی طالبان از پایان جنگ در افغانستان خبر داده است. آخرین تحولات افغانستان؛طالبان وارد کاخ ریاست جمهوری افغانستان شد. جنجگویان طالبان وارد ارگ ریاست جمهوری افغانستان شدند.

Posting Komentar

0 Komentar